
ΕΝΦΙΑ 2026: Πότε λήγει η προθεσμία για την πρώτη δόση
27 Μάρτιος, 2026 13:35

Έχουν αναρτηθεί τα εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ 2026 και η προθεσμία πληρωμής της πρώτης δόσης για τους ιδιοκτήτες ακινήτων είναι μέχρι την Τρίτη 31 Μαρτίου.
Ο φόρος ακινήτων πληρώνεται σε 12 δόσεις (η τελευταία τον Φεβρουάριο 2027).
🔍Οι 3 κατηγορίες που δικαιούνται έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ 2026
Η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ 2026 που μπορεί να εξασφαλίσει ένας ιδιοκτήτης ακινήτου είναι από 10% έως 100%.
Αναλυτικά:
1. Έκπτωση έως 20% σε ασφαλισμένες κατοικίες για φυσικές καταστροφές. Απαραίτητη προϋπόθεση η αίτηση να έχει υποβληθεί στο myProperty έως τις 16 Φεβρουαρίου. Όταν η αξία της ασφαλισμένης κατοικίας είναι έως 500.000 ευρώ, η έκπτωση είναι 20%. Πάνω από αυτό το όριο, πέφτει στο 10%.
2. Έκπτωση 50% για οικογένειες με εισόδημα έως 9.000 ευρώ (συν 1.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο), που έχουν πρώτη κατοικία έως 150 τ.μ., η αξία της οποίας ξεκινά από 85.000 ευρώ για άγαμους και φθάνει τις 150.000 ευρώ για έγγαμους και 200.000 για έγγαμούς με παιδιά.
3. Έκπτωση 100% για τρίτεκνους, πολύτεκνους ή για οικογένειες μ' ένα μέλος που έχει ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω και εισόδημα έως 12.000 ευρώ (συν 1.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο) και πρώτη κατοικία έως 150 τ.μ.
Blog posts
-
Άνοιξε η πλατφόρμα αιτήσεων για το πρόγραμμα «Προσωπικός Βοηθός»
25 Σεπτέμβριος, 2026 15:25
-
Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο – Νέα υποχρεωτική αίτηση
21 Σεπτέμβριος, 2026 13:40
-
Επιστροφή Ενοικίου 2026 – Προθεσμία 30 Σεπτεμβρίου για διορθώσεις στο Ε1
18 Σεπτέμβριος, 2026 11:41